Iršos ik gadu notiek Valentīndienas koncerts. Šo koncertu organizēja Inta Balode kopā ar Iršu pagasta pārvaldi. Šajā gadā bija necerēti kuplā skaitā pašdarbnieku kolektīvi: Kokneses kultūras nama dāmu deju kolektīvs „Tik un tā”, Vecbebru profesionālās un vispārizglītojošās internātvidusskolas jauniešu deju kolektīvs „Kāre”,Kokneses kultūras nama līnijdeju kolektīvs „Crystalline”, Kokneses kultūras nama vidējās paaudzes deju kolektīvs „Liepavots”, Iršu pagasta sieviešu vokālais ansamblis, Pērses sākumskolas deju kolektīvs un Iršu pagasta vidējās paaudzes deju kolektīvs „Irši”.
Pirmo reizi Iršos viesojās dāmu deju kolektīvs „Tik un tā”. Paldies šim k
olektīvam par atsaucību! Līnijdeju kolektīvs “Crystalline” ar katru deju patīkami pārsteidza ar vizuālo noformējumu un atsperīgu deju soli. Šis deju kolektīvs jau vairākus gadus priecē Iršu skatītājus Valentīndienas koncertos.
Jauniešu deju kolektīva „Kāre” priekšnesumos virmoja mīlestība un jautrība. Ar šo kolektīvu deju kolektīvam “Irši” ir izveidojusies cieša sadarbība. Deju kolektīvi „Liepavots” un ”Irši” ir kā viena ģimene, jo abiem kolektīviem vadītāja ir Inta Balode.
Pērses sākumskolas kolektīvs raitā solī izdejoja trīs dejas. Bērni tā ir mūsu nākotne! Mums prieks, ka aug jaunā paaudze Iršu dejotājiem. Iršu pagasta sieviešu ansamblis visus priecēja ar skanīgām dziesmām. Kur dziesma – tur deja. Mūs vieno mīlestība uz mūsu Iršu pagastu.
Koncerta dienā suminājām „Irši” deju kolektīva dalībnieku Jāni Kalniņu, kuram tajā dienā bija dzimšanas diena. Visi klātesošie viņam nodziedāja „Daudz baltu dieniņu”.
Paldies kolektīvu vadītājiem: Kornēlijai Reisnerei, Sarmītei Plūmei, Ingai Ozoliņai, Valdai Kalniņai. Paldies koncerta apskaņotājiem Valteram un Normundam, kā arī Līgai Riekstiņai par zāles noformēšanu. Īpašs paldies Intai Balodei par koncerta scenārija sagatavošanu un Iršu pagasta pārvaldei par finansiālo atbalstu.
Vakara noslēgumā visi varēja izdejoties ballē, ko spēlēja grupa “Sikspārnis”.
Uz tikšanos nākošajos koncertos!
Ineta Riekstiņa,
Iršu pagasta kultūras darba organizatore